czwartek, 4 kwietnia 2013

The Crims- Nowa runda

Ostatnio w samej grze zachodzi tyle zmian, że warto utworzyć specjalną zakładkę, w której będę opisywał wpływ tych zmian na skrypty i samą rozgrywkę. Memox sam nie ma pojęcia w jakim kierunku iść, co edycję wprowadza durne "usprawnienia", które tylko powodują odpływ graczy. Niestety działa to niekorzystnie dla niego samego, ale także i dla Was. Głupie reguły powodują, że tylko osoby obyte w temacie bez problemu je obchodzą. Reszcie graczy pozostaje zacisnąć zęby i zaakceptować sytuację albo opuścić grę i zająć się czymś ciekawszym.
            Daję wam jedną dobrą i słuszną radę: nie ważne ile grasz, nie ważne jak grasz, nigdy nie wydawaj pieniędzy na kredyty bezpośrednio w grze. Kupuj z zewnętrznych źródeł, nie daj się okradać za taki badziew jaki od ostatniego czasu jest oferowany (problemy z serwerami, debilne zmiany).


            Runda 63#

            Sytuacja ze skryptami#

            Drobne korekty i usprawnienia we wszystkich skryptach, które na bieżąco wprowadzałem w poprzedniej rundzie. Jeśli ktoś nie pisał do mnie od dłuższego czasu powinien się zgłosić po aktualizację.
            Z powodów zdrowotnych kontakt ze mną był utrudniony. Powoli wracam do siebie, ale na TC/komputer poświęcam niewiele czasu. Najlepiej kupować boty z polecenia osób, które już takie zabawki mają. Ewentualnie można pisać do mnie co jakiś czas, do chwili kiedy wreszcie odpowiem.
            Zmiany w grze#

            Edycja wprowadza niewiele nowości:
           
                Co jakiś czas w TC będą pojawiać się automatyczne gangi. Mogą one wykonywać jedynie soki grupowe. Aby do nich dołączyć należy spełnić konkretne wymagania oraz wypełnić odpowiedni formularz członkowski, który po wysłaniu zostanie automatycznie akceptowany (jeśli będzie wolne miejsce). Rozwiązanie kierowane jest głównie dla nowych graczy, aby pomóc im w rozpoczęciu gromadzenia statów i pieniędzy.

                Przywrócono Uliczkę ze starymi zadaniami. Nowe zadania będą na bieżąco dodawane w wersji beta gry.

                Dodano kolejny mechanizm ochronny dla nowych graczy (nowych kont). W czasie ochrony można dołączyć do gangu i wykonywać skoki grupowe, ale nie można uczestniczyć w napadach. Nie można wchodzić do dowolnego klubu (nawet własnego), jedynie do adminowskich. Ochrona zostanie zdjęta automatycznie po uzyskaniu 5000 punktów respektu lub gdy wiek konta osiągnie przynajmniej 16 dni TC. Można ją wyłączyć bezpośrednio w ustawieniach konta, ale w takim przypadku przywrócenie ochrony nie będzie możliwe.

                Można od razu kupić Mean Machine lub Pancerz z nomexu za kredyty (30).
                W statystykach każdego gracza umieszczona zostaje historia konta z poprzednich          (ostateczny respekt, profesja, staty itd.).

                Opcja kontrolująca automatyczne wylogowanie została usunięta z profilu. Od tej pory postać zostanie automatycznie wylogowana przy dłuższym braku aktywności (podobnie jak było to przed rundą 60).

                Wreszcie poprawiono kod strony, dlatego efekt białej strony (przy wczytywaniu) nie powinien już występować.

                Gazetka zawiera więcej danych na temat poprzedniego dnia.
                Zabójstwa na Arenie nie są już zliczane.
           
            Nic szczególnego, widać wyraźnie, że brakuje graczy. Zamiast przywrócić multikonta to wprowadza się sztuczne rozwiązania. Niedługo zaimplementują losowo pojawiające się konta w klubach, żeby można było w ogóle coś ustrzelić. Na forum gry umieszczono szerszy opis wirtualnych gangów.

            Cieszyć może jedynie lekki lifting kodu, który zauważalnie poprawia jakość działania strony. Co prawda kod TC po stronie użytkownika wciąż pozostaje śmietnikiem, ale w tej chwili jest akceptowalny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz